Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan, det är långt till jul ...Kära tomten, låt Lag Syd förlora en tävling så att de kan rösta ut machoparodin Niklas. Då lovar jag att vara snäll ända till jul.
Hur tänkte du där? Det hade ju räckt om du skrivit till nästa örådFan, det är långt till jul ...
Jag och min stora käftHur tänkte du där? Det hade ju räckt om du skrivit till nästa öråd
Ja just Han ja, man får knottror när han går igång. I början förstod jag inte vad han saeJag och min stora käft
En helt orimlig grej som jag stör mig på: makeupartistens sätt att prata! Han lägger till ett -e i slutet på många meningar. Inte så att han säger Robinson ... eh utan han säger Robinsone! Strandene. Regnete. Jag blir galen på det. Galene.
Ja, fy! Jag tänker också på det varje gång han öppnar munneneJag och min stora käft
En helt orimlig grej som jag stör mig på: makeupartistens sätt att prata! Han lägger till ett -e i slutet på många meningar. Inte så att han säger Robinson ... eh utan han säger Robinsone! Strandene. Regnete. Jag blir galen på det. Galene.
Jag gissar att de har en utrustningslista att följa.Undrar varför ingen har med sig regnkläder? Visste de inte att det var ett regnigt ställe?
Ja just Han ja, man får knottror när han går igång. I början förstod jag inte vad han sae
Ja, fy! Jag tänker också på det varje gång han öppnar munnene
Jo, det är väl så. Tycker synd om dem när de blir dyngsura varje natt, men funderar lite på varför de inte verkar försöka täta taken bättre/göra bättre vindskydd.Jag gissar att de har en utrustningslista att följa.
Många år har de haft betydligt bättre arbetade läger. Det är mycket upp till dem hur de bor, jag gissar dock att de haft mycket lite byggmaterial och verktyg¨i grunden, andra gånger har de haft mer.Jo, det är väl så. Tycker synd om dem när de blir dyngsura varje natt, men funderar lite på varför de inte verkar försöka täta taken bättre/göra bättre vindskydd.
Varför byggde dom inte ett bra skydd från början när dom hade kraft och ork??Jo, det är väl så. Tycker synd om dem när de blir dyngsura varje natt, men funderar lite på varför de inte verkar försöka täta taken bättre/göra bättre vindskydd.
De skulle byta skvaller med varann, men inte avslöja vem som var starkast i sitt lagDe jag tittar med satt och babblade hela tiden efter paus igår, så jag kom bort mig i handlingen. Varför skulle två från varje lag träffas? Skulle de byta medlemmar med varandra, eller vad var grejen?
Som jag uppfattade det skulle de få kidnappa någon från andra laget vid nästa öråd. Det var därför de snackade ner sina bra medlemmar.De jag tittar med satt och babblade hela tiden efter paus igår, så jag kom bort mig i handlingen. Varför skulle två från varje lag träffas? Skulle de byta medlemmar med varandra, eller vad var grejen?
Ja, det blir en kul twist! Som säkert ställer till det i lagen.Ska bli spännande och se vilka dom tre nya personerna är.