Roa sig med inomhus

Mirre

Trådstartare
Är verkligen inget väder för att vara ute i idag.

Vad gör ni när vädret är hemskt och man inte vill gå ut?
Just nu tittar vi på film.

Sv: Roa sig med inomhus

Vi brukar åka och bada inomhus på äventyrsbadet, att bara vara hemma/inomhus biter dåligt på dottern som har ett stort behov av att få röra på sig.

Men oftast trotsar vi vädret och kör på: Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder :D. Hunden behöver ju åtminstone få komma ut någon timme så då får dottern haka på.

Tja, det här roade sig min dotter med :angel:

Untitled-1-2.jpg

Katten var måttligt road över att bli pyntad. Men hon låg kvar iallafall i en halvtimme medan Elina klippte små färgglada pappersbitar och gjorde katten fin :rofl:

Pyssla (de är superkreativa och kan hitta på vilka skapelser som helst), leka, titta på TV, spela dataspel, sällskapsspel, rida i ridhuset eller helt enkelt ge sig ut i regnet! :D Lekstugan är också ett poppis alternativ.

Film, spela spel, pyssla, läsa, rita om man vill vara kvar hemma. Annars kan man ju åka till bibblan och låna böcker och fika lite till exempel.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 286
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 526
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar