Riva ut inkaklat badkar - firma?

Millicent

Trådstartare
Jag skulle vilja riva ut vårt badkar innan försäljning av bostaden. Problemet är att det har en kaklad front och jag har ingen aning om hur det ser ut bakom/under karet. Är det någon här som vågar sig på att gissa mellan tummen och pekfingret vad det skulle kunna kosta om man anlitar firma?
 
Varför? Nästa ägare kanske drömmer om ett sådant badkar. Eller ändå tänker riva ut alltihop. Har du lyckats peta in kärleksbrev av det ekivoka slaget därbakom?
Får hoppas på det. :D Jag hittade emaljlack för småskador som kommer duga finfint för att piffa upp karet. (Ja, jag tänkte slänga ut hela skiten pga det. Och ja, sambon har redan uttryckt att jag är knäpp). Får fundera på kärleksbreven.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 397
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Med anledning av citaten från en annan tråd (som ni kan läsa här nedan) startar jag en tråd med följande frågor: Vad har ert...
Svar
2
· Visningar
2 535
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 796
Senast: zoowie
·
D
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: Spunkgrodan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp