Risker med hushållsmaskiner på natten (utbruten ur Köpa hus)

Fast det är nog anledningen, att du köpt billigt skräp. Jag har inte gett så många hundralappar och ägt 2 st i mitt liv men aldrig varit med om det. Väl värt om det innebär mindre risk.
Jag har köpt mycket "billigt skräp" som har hållit länge, fortfarande håller och inte har varit några som helst problem med. De är ju trots allt godkända att sälja och använda i Sverige. För övrigt använde jag inte min vattenkokare längre, har en vattenkittel istället. Vattnet blir godare och tar inte längre tid att koka upp, och den är bra snyggare än en vattenkokare.
 
Jag har köpt mycket "billigt skräp" som har hållit länge, fortfarande håller och inte har varit några som helst problem med. De är ju trots allt godkända att sälja och använda i Sverige. För övrigt använde jag inte min vattenkokare längre, har en vattenkittel istället. Vattnet blir godare och tar inte längre tid att koka upp, och den är bra snyggare än en vattenkokare.
Vad bra, då har du löst det.
 
Det gör jag också - alltid. Och drar upp sladden till brödrosten också!
Precis!Micron sitter i och kyl/frys men tycker inte det andra ska sitta i. Vattenkitteln står antingen på kanten mot väggen vid/på spishällen eller på bänken, men inte på någon platta, trots att det är induktionshäll så det ska väl inte vara någon fara, men ändå...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 282
Senast: Calmiche
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 381
Senast: Rosett
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: Cezzan
·
J
  • Låst
Övr. Barn Förberedelser inför att skaffa barn: >1. Kvinnor: För att göra dig redo inför moderskapet - ta på dig en morgonrock och knyt fast en...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp