RIP Gudrun...

gul_zebra

Trådstartare
Nu har Sivert och Gudrun fått återförenas igen...

73578ffb3f9403e6c6cc85bcc69d0db4.JPG

RIP
Gudrun
030909-051118

Sv: RIP Gudrun...

Ja, det är det värsta med råttorna, dom lever inte länge:(
Jag väntar på den dagen Emma somnar in. Ush det kommer att bli tomt utan henne.

Precis. Skulle gladeligen föredra om de blev äldre... Men tja, man får se det från den ljusa sidan, det är ju iaf lättare att planera in :crazy:

Jag får skatta mig lycklig... Lilla Gudrun levde ett bra liv och har antagligen dött lugnt och fridfullt, precis som det ska vara enligt mig. Han har ju inte världens bästa gener liksom (småväxt, zooråtta och brorsan dog ju av en hjärnblödning till följd av epilepsi...) men blev ändå äldst av alla hittills, så det är ju bra iaf...

Och inte är det långt kvar för tanterna heller. Diva och Lolita blir 2 år i början på januari, och så Cacharel i mars... Och tja, det märks ju att de blir äldre redan, Diva börjar bli mer och mer gråhårig, Lolita är mycket latare numera, allihopa lägger på sig mer... Tom Cachen, som är min lilla gangster annars, sover mycket mer nu för tiden :(

Ja, man ser tydligt när de börjar bli gamla.
Emma sover mycket, har lagt på sig hull, pälsen har blivit sämre och hon "knorrar" ibland. Hon är ju snart tre så jag får vara glad för varje dag hon möter mig i hallen.

Precis. och så går det ju så fort ibland... Bara förra veckan kunde man aldrig gissa att Gudrun var gammal. Okej så han har blivit lite gråhårig men han har alltid varit pigg och glad och aktiv, tills för nån vecka sen, då märktes det att han började bli gammal... :(

Så tråkigt när de gamla går bort. :(
Men han fick ju ett bra liv iaf och det är ju ALLTID det viktigaste.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 065
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: MimmiNO
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar