Visa bifogad fil 148809
Vi har också varit i Tvååker, igår var en mycket bra dag förutom vädret och idag var en sämre dag men vädret var bättre. Jaja man kan inte få allt samtidigt verkar det som
Igår blev Zeppelin BIR, BIR Veteran, Svensk vinnare + Svensk veteranvinnare
Helt otroligt, vågade knappt hoppas på veterantiteln åsså går han och vinner hela skiten, bästa älskade gubbe. Han skötte sig fint dessutom!
Idag blev han bästa veteran med Nordic veterancert vilket egentligen var målet med hela utställningshelgen, och slutade som BH-3. Blev påhoppad/rejält utfall mot honom i bästa hane och den hanen blev tyvärr sedan BIR vilket kändes så sjukt jävla fel. Jag har inga problem med att Zeppe inte vann, men den som vann ska fan inte bete sig som ett jävla rövhål som den här gjorde. Han var som en misil mot junioren också! Fy. Var alldeles skakis och gråtfärdig efteråt..och arg. Men Bir och bim blev kullsyskon så domaren gillade ju uppenbarligen den typen av hund oavsett vad den pysslade med i ringen..sen kan jag såhär i efterhand absolut köpa att det kanske kändes värre för mig och Zeppe än vad det var, men det är fan ändå inte okej. Håll avstånd för tusan...