Ringer AF hemligt?

R8n

Trådstartare
Dagens onödigaste inlägg men måste få veta. Ringer arbetsförmedlingen med hemligt nummer?

Hemligt nummer som ringt 4 ggr så vill försöka ta reda på vem det är.
 
Sv: Ringer AF hemligt?

När dom ringde mig förra veckan var det +461048*****, då till utlandet där jag befann mig så kanske det fattas en siffra efter +46 som med mobilnr. Ingen aning.
 
Sv: Ringer AF hemligt?

Tack för svar, då antar jag att det inte var arbetsförmedlingen iaf.
 
Sv: Ringer AF hemligt?

Dom har 010-nummer. Inte dolt. Men sjukvården, tandläkaren och radiotjänst har dolt.

Min syster ringer ibland från Akkis på Dolt nummer. Hur sjutton ska jag veta att det är hon? Så numera svarar jag på Dolt nr men inte nummer som börjar på 0498- tex:mad:
 
Sv: Ringer AF hemligt?

Min syster ringer ibland från Akkis på Dolt nummer. Hur sjutton ska jag veta att det är hon? Så numera svarar jag på Dolt nr men inte nummer som börjar på 0498- tex:mad:

Vill du inte prata med gotlänningar? :D vi har 0498 som riktnummer..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 751
Senast: hundtant
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 029
Senast: Bubbla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Foder & Strö Varmblod 21 år. Svårfödd. . I fint hull men mot smalare hållet. Bete i princip slut, hösilage 4 ggr dag. Fick hem henne i juli...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 906
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp