Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du skulle ju få billigt hö och halm!
Det är väl jättebra!
Det låter ju jättebra!
Då får vi se om du återkommer i någon annan tråd om ett år eller så när du inser hur mycket det ibland kan komma att kosta med stall.
Det är för dyrt med tanke på alla omständigheter. Möjligen kan du betala 1500 kr tycker jag, det är 500 kr per box. 1000 kr är nog lite för snålt. Erbjud ägaren 1500 kr och om det inte passar så får du ta ett annat alternativ=ett annat stall. Lycka till med förhandlingen!
Det är 800kr för EN box...inget mer än el och vatten ingår...
Nej jag tycker inte det är en rimlig hyra, en kompis till mej hyr ut boxar för 100 kr/månad kallt.
Då är det bra hagar, ridbana och ca sex km till buss, ca 13 km till stan.
Hö och halm hjälps man åt med att köpa hem, sommarbete finns.
Som stockholmare tycker jag denna diskussionen är löjlig, varför skulle ngn låna ut sina stall gratis till en okänd person, det finns vissa omkostnader såsom el/vatten (även om det är eget vatten så har det någongång grävts), slitage på stall och mark/hagar, lån på fastighet. sedan kanske 800 kr är mycket, men jag skulle hellre låta det stå tomt än att ta ut 1000:- för 3 boxar.
Som stockholmare tycker jag denna diskussionen är löjlig, varför skulle ngn låna ut sina stall gratis till en okänd person, det finns vissa omkostnader såsom el/vatten (även om det är eget vatten så har det någongång grävts), slitage på stall och mark/hagar, lån på fastighet. sedan kanske 800 kr är mycket, men jag skulle hellre låta det stå tomt än att ta ut 1000:- för 3 boxar.
Jag är från Skåne och priserna är inte lägre här nere som du vill påskina - hästdistrikten i Skåne ligger på liknande nivåer som i Stockholmsområdet.
Det var ju en snäll kompis du har. Med andra ord finansierar hon nästan helt de andra hästägarnas stallplats för egna pengar.