Riktig träningsdagbok?

skojskrot

Trådstartare
Tänkte höra med er om ni vet vart sjutton man kan få tag på en riktig träningsdagbok med inriktning ridsport?
har letat som en galning och har till och med involverat Bokia här i staden i jakten efter den då jag vet att den finns.
Har sett någon annons på just en sådan i typ Hästfocus eller så men nu hittar jag inte på den tidningen!
Tack på förhand!

Magnettäcke

Intressant sida.
Är det någon som provat deras magnettäcke?
Lite billigare än de som går på el (25000) och även om de funkar bara lite så kanske det är värt ett försök.
Man kanske kan ha på det på natten och då kan lite effekt ge mycket, eller?
Funkar sånt?

Sv: Riktig träningsdagbok?

Åh! tack så mycket! Var den första träningsdagboken som jag var ute efter! tack så hemskt mycket!
Jag är "gammal" iodrottare sedan förut och skrivit i en sådan där vanlig träningsdagbok för människa och tycket att det blivit bättre än att skriva på block för mig och saknat det i mitt "hästliv".Blir mer seriöst eller hur jag ska beskriva det när jag skriver i "riktig" träningsdagbok, än på block!
Tack så hemskt mycket för länken!

Sv: Magnettäcke

Intressant sida.
Är det någon som provat deras magnettäcke?
Lite billigare än de som går på el (25000) och även om de funkar bara lite så kanske det är värt ett försök.
Man kanske kan ha på det på natten och då kan lite effekt ge mycket, eller?
Funkar sånt?

Ja, det skulle jag också vilja veta. Funderade på att köpa ett BoT- täcke, men detta var ju inte så mycket dyrare.
Att Gomirs magnettäcke ger resultat tvivlar jag inte en sekund på, (sist Dunder fick en behandling blev han lindrigt sagt elektrisk och explosiv :eek:,) men är detta nåt att ha?

Sv: Riktig träningsdagbok?

Jag har använt mig av både magnet och BoT täcken och som du säger de magnettäckena som equiterapefterna använder fungerar absolut, hästarna njuter! Sen är det ju alltid de där med billigare varianter som man blir tveksam emot! Jag använder BoT täcken samt paddar på mina hästar och ser stor skillnad. Skulle beskriva de som att dom fått en mjuk välbehaglig massage under natten med BoT täcken... Brukar låna de när jag själv e öm i kroppen å känns lika fint för mig,

Hur som kom av ämmnet men finns de någon här inne som prövat deras billigare magnettäcke???????

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare