P
Pellan
Jag hörde förut att Stig H hade vunnit sitt 1000:e rikstottolopp. Vad menas med det? Är det nå speciell tävling??
*Pellan-som inte kan nått om trav
*Pellan-som inte kan nått om trav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prakas skrev:Solros!
Jag håller med tidigare skribent om dina imponerande kunskaper och framför allt bredden på den.
Känner att jag måste vässa mig lite och vara bättre påläst för att våga gå i clinch med dig.
Du skulle jobba på STC, så att de kunde höja snittet på sitt folk....
Snurrfian skrev:Du har rätt som vanligt, jag blandade ihop rikstoto och riksspel... Jag håller dessutom med om att du borde jobba på stc!
solros skrev:Jag började på nytt jobb i måndags men är alltid öppen för förslag.
*väntar på att bli headhuntad*
tifo skrev:Vad har ni emot STC? Jag brukar käka på lunchrestauranger som frekventeras av STC-folk och dom verkar kunna föra sig i offentliga lokaler...
tifo skrev:Vad har ni emot STC? Jag brukar käka på lunchrestauranger som frekventeras av STC-folk och dom verkar kunna föra sig i offentliga lokaler...
Inte en aning, berätta!Prakas skrev:Tja, varför tror du att deras kontorsbyggnad kallas för "silvergrisen"?