M
Messer Kwik
Sv: Rikstorneringen 2008
Då var det avklarat. Så vad tyckte ni om årets rikstornering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bra arr från infensus, trevlig stämning bland lagen och bra mat! Sen finns det ju alltid lite smolk i bägaren men det är inget som Arr ligger bakom (om dom inte specialbeställt det extremt vackra vädret dvs...)
Men det kommer inte bli nåt stilla och lugnt SRS-möte.
Haha, ja jag sov massor på vägen hem, sen piggnade jag till ett tag men jag var trött när jag satt framför datorn, tror jag somnade på soffan. Har sovit som en stock trots värmen.Medeltidens värld har goda förutsättningar och kommer att bli bra. Infon var lite sisådär tycker jag men annars var det bra. Fina hagar och tillgång till vatten. Men det kommer inte bli nåt stilla och lugnt SRS-möte. Tyvärr togs ju inte problemet upp direkt på plats som borde varit det bästa. Men men...Grattis till medaljplacering Infensus (vi hejade på er)
TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR HELG
Resultat kommer om ett par dagar
sen ska Infensus ta ledig ett par helger innan vi kör varje helg
*kl*
Nu finns det lite bilder på hemsidan från i helgen. Dom är "förstörda" med flit men om man vill ha dom går det att ordna en cd utan texten så klart!
Mia föresten.... Vilka underbara bilder, du är grym med kameran!!
Ha det bäst alla i sommar och jag hoppas att vi träffas snart igen, jag har haft helt galet trevligt!
Massa kramar till alla trevliga medeltidare!!
Tjena Kirrekorv!
Det är en jättefin bild på dig och häst i NLT idag
Himla synd att att arrangemanget sammanföll med klassfotbollen
Det tappades antagligen en hel del besökare pga det. Själv hade jag sett fram emot rikstorneringen, men blev sittandes på en stekhet fotbollsplan istället. Så kan det gå...
KL
Ja det verkar som om det varit roligt på MV. Men hur blev resultaten vem vann? är olidligt nyfiken!
Lejonestjärna som sitter hemma med trasig nacke och rygg efter olycka och inte ens kunde ta sig upp för att sitta i publiken