Ridvägarna??!

H

hon_med_skäcken

Jag skulle jätte gärna vilja tävla dressyr men på något sätt har det aldrig blivit av. Det kan bero på att jag aldrig fått lära mig ordenkliga ridvägar. Min dressyr tränare blir oftast jätte arg när jag inte kan dom exakt.:mad:
Finns det någon hemsida med alla dessa ridvägar och program att hämta ut på?

I hoppning heter alla klasser Ld Lc Lb La
Vad heter dom första lätta i Dressyr?:crazy:

Kramiz

Sv: Ridvägarna??!

Gå in på den nålade tråden som heter "Här finns dressyrprogram" så hittar du sidor med alla dressyrprogram och vägarna inritade!

Sv: Ridvägarna??!

Varför frågar du inte din tränare om han/hon kan lära dig ridvägarna på riktigt? Min tränare är JÄTTEHÅRD med det. Om man kan dem kan man skrapa ihop en hel del poäng på tävling på de mest svårridna hästarna.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 209
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024