kenttjej
Trådstartare
Ja just det, vi är ett gäng som planerar en uteritt på fredag. Vi utgår från Storås ridklubb och letar efter lite nya ridvägar i närområdet, gärna tips på trevliga ställen att rida på men också vart man får rida. Främst så letar vi efter en sjö som man kan få bada i med hästarna. Funderar på Stora Mölnesjön, ska finnas en badplats där som tydligen inte är särskilt välbesökt av "vanliga" badgäster. Kan inte hitta nånstans om att det skulle va förbjudet att bada med hästar där men det behöver ju inte betyda att det är tillåtet... Någon som vet om det är tillåtet att bada i Stora Mölnesjön? Eller nån annnan sjö inom ridavstånd från Storås där man får bada med hästar? Vi rider tyvärr inte ut så ofta, när det blir så rider vi bort till Angereds gård och i skogarna där omkring, så det skulle va kul att se nånting nytt.
Nån som känner till området kring Angered och Storås och som har några tips, idéer, vet vad som gäller o så?
Jag vet att man skulle kunna ringa kommunen eller liknande men nu är det fredag kväll så det går väl inte att få tag på nån förrän tidigast på måndag, och nu är jag lite otålig...
Nån som känner till området kring Angered och Storås och som har några tips, idéer, vet vad som gäller o så?
Jag vet att man skulle kunna ringa kommunen eller liknande men nu är det fredag kväll så det går väl inte att få tag på nån förrän tidigast på måndag, och nu är jag lite otålig...