Ridtravarriks 2017

FailGirl

Trådstartare
Någon här som ska åka till Ridtravarrikset i Dalarna den 30/6 - 2/7?
Själv ska jag dit, med eller utan häst, det får vi se! :D Ska bli såå roligt. Första Ridtravarrikset för mig och Räkan.
Tänkte delta i Utställningen och eventuellt dressyren, Det beror på hur mycket jag orkar och hur bra form vi är i :)
Ni då? Tänkte ni åka dit? :D

Kommer tyvärr inte åka då min inte kommer vara helt i gång efter skadan tills dess. Kompisen ska dock åka med sin valack dit :) Hon ska nog ställa upp i det mesta tror jag, alla fall hoppningen/dressyr/utställning och löshoppningen :D

Är själv oerhört sugen på att åka, Men vet samtidigt inte om man ska åka dit, Hästen i fråga är 19 år, Äldre skador på ena benet som gör att hon har ett skönhetsfel, (Tänkt vara med på utställning ) Men vill samtidigt dit för att få göra någonting annat än bara vara hemma i samma område som vi känner utan tvekan :)
Svårt val! haha ^_^

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Freazer
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 896
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar