M

maraton600

Undrar om någon vet bra ridvägar/leder där det finns möjlighet med övernattning för häst och ryttare. Bemannade eller obemannade. Typ snitslade eller väl markerade leder.//

Sv: Ridstigar

I Sörmland finns det markerade ridleder med övernattning på visa ställen. Jätte fina ridvägar.

Undrar om någon vet bra ridvägar/leder där det finns möjlighet med övernattning för häst och ryttare. Bemannade eller obemannade. Typ snitslade eller väl markerade leder.//

Vet nån om det finns i Dalarna någonstans?

Finns ridled med övernattningsmöjlighet i Västmanland!

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 411
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 132
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar