Ridsportbutik i Göteborg, var?

lakrits

Trådstartare
Finns det någon hästsportbutik nära eller runtomkring tågstationen i Göteborg?

Vi ska åka till Göteborg nu på fredag och shoppa lite. Vi åker tåg och kommer väl hålla oss runt stationen och innerstan.
Kunde vara kul att besöka någon ridsportbutik då.

Sv: Ridsportbutik i Göteborg, var?

Haglunds e den som ligger närmast vid vasa platsen eller så har du MY One på hisingen kanske närmare men bökigare att komma till Haglunds ligger inne i stan

Sv: Ridsportbutik i Göteborg, var?

Naturbära ligger rätt "nära", men är lite svår att hitta till kanske. Annars är de väldigt mycket billigare än de andra butikerna på det mesta.

Måste bara säga att Göteborg är en av de sämsta ställena i Sverige man kan shoppa hästgrejor i, så räkna inte med att fynda. Själv brukar jag handla hästgrejer när jag hälsar på bekanta på ANDRA ställen! :)

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
732
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: FrDrake
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 747
Senast: Shaggy
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
7 744
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31