Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bill skrev:Hur många använder ridspö och varför?
Hördödudu, passa dig så du inte åker på spöVirrpannan skrev:Eftersom Ride on inte svarar på frågor eller förklarar vad det är för oanade kunskaper han må besitta tycker jag han bör vara mer aktsam om vad han skriver...
Álin skrev:Ja, ett dressyrspö, förlängda armen.
Använder det bla. till att med en lätt "vipp" korrigera ex. bakdelen eller ett bakben där det är svårt att komma åt i vanliga fall.
Slår aldrig någonsin med det, sällan jag ens vidrör hästen heller för den delen.
På sommaren får spöet agera flugjagare
Pållan brukar stanna och visa vart det kliar, så kliar jag henne med spöet. Väldigt praktiskt
Ännu en fördel med den förlängda armen..
Det räcker med min fyrbenta kärring, dom tvåbenta är ju fullständigt livsfarliga och slåss ju till och med med spö, och jag är inte mycket för spanking, tycker det är liiite kinky.Virrpannan skrev:Ler...
Gillar du galna kärringar som sparkar dig i röven... förstod inte det där riktigt....?
Lädernunnan skrev:Jag har alltid med spö vid ridning men använder det inte. Det är med ifall det skulle hända något och jag då skulle behöva det.