Ridläger/ridskola med åsnor!

G

Gervides Gloria

Hejsaan;P Jaa undra bara ifall nån vet om de finns ridskola elr ridläger me bara åsnor? Jag älskar åsnor o ska kanske köpa en egen snart.Fast ja vill rida nåt halvår ellr ett år till innan ja skaffar. Snälla,om nån vet nån ridskola eller nåt ridläger me åsnor så berätta för mejj.:D

Sv: Ridläger/ridskola med åsnor!

ridskola med åsnor?:rofl: finns det? kan man rida på dem?

ska kolla efter det

Hitta ingen ridskolamed åsnor bara uppfödare och så, tror de inte håller för så länge att ridas på,men vad vet jag...

Senast ändrad:

Åsnor är alldeles utmärkta riddjur.
Bara att de inte gillar att kava runt på en ridbana. Däremot älskar de skogspromenader, hoppning, körning m.m m.m.
Ett djur som mår absolut bäst om det får vara med och arbeta

TS: om du finns i närheten av Skövde så får du gärna komma hit och rida, köra och pyssla med åsnor. Jag har tre stycken och lite om dem finns på min hemsida: goskottafarm.dinstudio.se
Mer kommer, hemsidan är under uppbyggnad

Bor tyvär rätt så långt ifrån skövde:( Men ja hittar väl nåt annat ställe me åsnor;)
Vikka söta getter på hemsidan<3<3
Ajja,men ja får leta vidare efter nått åsneställe.Annars får ja nöjja mej me hästar ett tag till:)Fast dom är ju oxå uunndddeeerrbbaarraaaa djur!

/Amanda

Bor tyvär rätt så långt ifrån skövde:( Men ja hittar väl nåt annat ställe me åsnor;)
Vikka söta getter på hemsidan<3<3
Ajja,men ja får leta vidare efter nått åsneställe.Annars får ja nöjja mej me hästar ett tag till:)Fast dom är ju oxå uunndddeeerrbbaarraaaa djur!

/Amanda

Känner lite folk runt om i landet. Om du PM:ar mig var du bor så kanske jag kan hjälpa till med en kontakt..

Liknande trådar

L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 770
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 700
Senast: Enya
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 144
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 732
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar