Ridklubben

V

Venezuelas

har shoppat hindermaterial.
Nya bommar, hinderstöd, en vattenmatta *love vattenmatta!! :love: *

När jag såg det blev jag så j*vla sugen på att hoppa.. :d
Men så står sköthästen med öm rygg så de blir de inget av :cry:

Och så ska jag byta ridklubb också..
Hoppas den andra ridklubben köper en vattenmatta..

Livet e surt..

Sv: Ridklubben

Guuud va kul! Har själv tjetat på min ridklubb i hundra år om nytt hoppmaterial! :angel:
Hur kommer det sig att du ska byta ridklubb då?

Jag tror tävlingsgruppen har fixat fram nytt hindermaterial..

Det är för mkt bråk osv för att man ska orka vara kvar..

Vår klubb har en vattenmatta! :love:
Morrhoppan hoppar den som ingenting, men Titan, som har variot avsatt pga hälta sen den kom tycker att den är MEGALÄSKIG! (Jag tog med honom för att hälsa på den, men han gjorde stora ögon och tyckte det var bäst att gå därifrån :smirk: )

jag bor granne med Ellen Brunes, så det blir väldigt mkt hoppade på deras nybygga teräng barna! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Ela
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 755
Senast: Josofinito
·
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 299
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar