- Svar: 18
- Visningar: 4 159
Plocka upp bajset! Frillesås rid- och körklubb uppmanar alla hästägare i området att städa upp efter sina hästar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte klubben som ligger nära superfin sandstrand? Jag har för mig att de har haft problem med att det är många som åker till stranden och inte sköter sig, och att sedan får klubben kritik trots att de inte har med saken att göra. Jag tror att det är en del underliggande grejer där som gör att det blir ett extra påtagligt problem
Det är skillnad på enstaka bajshög och vad som snabbt kan bli i ett område som används av många ryttare dagligen, om allt tillåts ligga.Nej, du tänker nog på en annan ridskola.
Alltså, min spontana och rent subjektiva reaktion är att jag tycker detta är lite tramsigt. Hästbajs är liksom bara gräs som processats liteInte ens polisen plockar ju upp efter sig när de rider genom stan.
Var tvungen att kolla upp och nej, det gör jag inte. De ligger nära Stråvalla, och det är en evig diskussion varje år om folk som inte sköter sig när de rider där.Nej, du tänker nog på en annan ridskola.
Alltså, min spontana och rent subjektiva reaktion är att jag tycker detta är lite tramsigt. Hästbajs är liksom bara gräs som processats liteInte ens polisen plockar ju upp efter sig när de rider genom stan.
Alltså, du har ju helt rätt! Jag vet inte hur det hände men jag fick ett hjärnsläpp och trodde det var Malmö Ridklubb. Kollade till och med upp var den låg. Men uppenbarligen baserat på någon slags form av hallucinationVar tvungen att kolla upp och nej, det gör jag inte. De ligger nära Stråvalla, och det är en evig diskussion varje år om folk som inte sköter sig när de rider där.
https://www.facebook.com/FrillesasR...XCqtGJ7cretLD525FfKKNsB1iFWdZaymKPs2f7mbfTbKl
Det finns uppenbart mer än en, no hard feelings!Alltså, du har ju helt rätt! Jag vet inte hur det hände men jag fick ett hjärnsläpp och trodde det var Malmö Ridklubb. Kollade till och med upp var den låg. Men uppenbarligen baserat på någon slags form av hallucinationBer om ursäkt! Tar tillbaka allt.
Okej jag ger migDet är skillnad på enstaka bajshög och vad som snabbt kan bli i ett område som används av många ryttare dagligen, om allt tillåts ligga.
Jag tycker det hör till vanligt hyfs att skuffa undan bajs ner i närmsta växtlighet om hästen bajsar på vägar som används av många.
Ja fast det stod ju i texten vilken det var, vet inte vad jag hade för migDet finns uppenbart mer än en, no hard feelings!![]()
Du behöver en sån där supportbil som kör med dig som under Tour de France.Skulle aldrig kunna rida på ställen där man måste av och sparka undan/plocka upp, kommer ju inte upp igenom om jag inte hittar någon lämplig sten eller liknande![]()
Ja det hade varit något!Du behöver en sån där supportbil som kör med dig som under Tour de France.