Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Har kommit på att jag är i akut behov av nya ridkläder. Någon som har bra sidor att tippsa om? vill hälst se bilder på nätet.
Vad har ni för kläder när ni rider, inte bara skrotar i skogen utan rider för tränare?
www.calevo.com där finns massa snygga grejer försåväl ryttare som häst.
Prisvärda märkesprodukter, överlag så är allt där billigare än i Sverige även om frakten går på en del. Har dock inte beställt därifrån själv men kommer med 99% säkerhet att göra det så fort jag tjänat ihop lite mer pengar...
Pikeur o cavallo har jättebra byxor har av båda.. älskar dem www.calevo.com
billigare än i Sverige och lätt att beställa, tog inte så lång tid att få min pikeur kavaj o mina cavallo ridbyxor
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
Lantbruksdjur Diarsanyl fungerar även på flermagade djur, innan de hunnit bli flermagade.
Hos lamm så tar vommen ca 55 dagar på sig för att bli fullt...
Islandshäst Jag skulle egentligen på en kurs nu under våren för en som är riktigt duktig på bettlöst och tänkte försöka få med mig tips därifrån men...