Ridkläder..?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bopplan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 787
B

Bopplan

Hej! :)
Har kommit på att jag är i akut behov av nya ridkläder. Någon som har bra sidor att tippsa om? vill hälst se bilder på nätet.
Vad har ni för kläder när ni rider, inte bara skrotar i skogen utan rider för tränare?

Sv: Ridkläder..?

www.calevo.com där finns massa snygga grejer försåväl ryttare som häst.
Prisvärda märkesprodukter, överlag så är allt där billigare än i Sverige även om frakten går på en del. Har dock inte beställt därifrån själv men kommer med 99% säkerhet att göra det så fort jag tjänat ihop lite mer pengar...

Pikeur ridbyxorna "Sunshine" Är super snygga! Tack för tippset ;)

Pikeur o cavallo har jättebra byxor:) har av båda.. älskar dem
www.calevo.com
billigare än i Sverige och lätt att beställa, tog inte så lång tid att få min pikeur kavaj o mina cavallo ridbyxor:)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 149
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka