C
Claire
Vet någon om, och isf vart man kan få tag på ridkläder till riktigt små barn, 6 månader...??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JULKORT så klart!!
Varför behöver du det?
Ett så litet barn kan sitta någon minut till häst i vilka kläder som helst.
Ja jag håller med, dessutom förstår jag inte meningen med att slänga upp ett så litet barn på en häst oavsett storlek.
Säger som ovanstående, varför?
Våran tös är 3½ och "rider" en del, men det finns fortfarande inget behov av ridkläder tycker jag. Åka häst, som det ju mer eller mindre handlar om vad gäller mindre barn, kan de göra i vilka tillräckligt följsamma kläder som helst...
Kanske det. Men om jag gick på maskerad med min 6-månaders så skulle jag nog sklippa att spöka ut den.
Buke i ett nötskal
?
Så du tycker det är ok att slänga upp en 6månaders bäbis på en häst, om det nu var syftet?
För att "klä" ut tycker jag inte att det spelar någon roll eg även om jag vet att min lilla 3 månaders skulle bli hiskeligt arg av trånga ridkläder
I det här fallet kanske det är positivt. Jag tror att det är nyttigt att tänka efter lite här.
Så du tycker det är ok att slänga upp en 6månaders bäbis på en häst, om det nu var syftet?
Diskussionsforum, var ordet sa Bull.
Dessutom är det typ 5 grader ute nu så jag tror den 6 månadersbebisen vill ha kvar sin overall, sockor, vantar och mössa och inte ett par tunna tighta kalla ridbyxor under de minutrar den åker runt på en häst.