Riding star 3

B

Bea_kl

:confused:Hejsan! Jag har hört att man kan ladda ner riding star 3 från någon hemsida. men
hittar ingen där det funkar. på några ställen står det bara så här:We're sorry. Our Systems indicate you are outside the territory authorized for distribution by the software publisher of this title.

Unfortunately, we do not have permissions from the publisher to sell this title outside of our approved territory.
Jag vet vad detta betyder på svenska men vet inte vad alla orden betyder eller vad jag ska göra.Någon som vet?
:bow:
 
Sv: Riding star 3

Att du måste bo inom ett visst område, förslagsvis land, för att få tillgång till materialet.
 
Sv: Riding star 3

Jag har skickat PM till dig, och det kan jag garanterar funkar, du måste ha de rätta programmen bara.
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 805
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
776
Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 752
Senast: Tonto
·
Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp