"Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

Trix

Trådstartare
Det är ett träningslopp på Täby nu på söndag den 10:e april om någon är intresserad. Ingen åldersgräns uppåt på ryttare :D

Länk här

Anmälningstiden går ut fredagen den 8:e april kl 12:00.

Sv: "Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

Vad roligt!! Men min häst är verkligen inte igång för nåt sånt här än... Blir inget täby förrän pållen är skodd på alla fyra vilket sker den 26e april!

MEN jag ska ändå till Täby på söndag för att vara med på kick-offen på riksgaloppen! Ska få träffa "min" häst, en tusendel är min i alla fall hahahaha

Men troligtvis stannar jag inte så länge som till ponny- och ridhästgaloppen...

Sv: "Ridhäst"-galopp, träningslopp Täby

OM jag vill komma! Jag har bara ingen häst för stunden :P Jag får väl nöja mig med att titta på kanske :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 524
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 785
Senast: corzette
·
Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 641
Senast: Olina
·
Gravid - 1år Snart nytt år men redan ny tråd! Och ni får stå ut med min ikonbild en gång till ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
79 809
Senast: snna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025