Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet...det är flera som har påpekat att jag behöver sådana...Du får ha sådana där "barn snören" som man sätter fast småbarnens vantar med i jackan så att de inte tappas bort
Träning: Jag hade ett par bruna Crouchée men dom försvann men dom var väldigt bra!! På vintern hade jag ett par Magisk vante för dom andra var aldeles för stora.Det tycker inte jag, de är fortfarande så tunna så jag rider tom med mina på sommaren.
Nej. Tyvärr inte. De håller för det mesta enbart en säsong (knappt det ens) om man rider varje dag (ännu värre om man rider flera hästar). De är ju så tunna att de slits otroligt snabbt. Men det är ju också tunnheten som gör dem så extremt sköna. Känns inte att man har dem på. Är enbart som en skyddande andra hud.
Nu har jag däremot börjat köpa en halv storlek större på mina mot vad som är optimalt. På så vis så slits de inte riktigt lika fort när de inte sitter supertight.
Men vill man ha ett par handskar som håller länge så ska man inte köpa Roeckl.
Mina blev snabbt utslitna Men de är så j_la bra så jag tror det blir sådana ändå igen
jag lånar tråden lite. hoppas det är ok för TS.
hur är Roeckl i kvaliten håller dom länge? måste köpa nu och om är ju rätt dyra.