G
Globlesa
Sv: rider ni varje dag?
Jag rider så ofta jag kan, det finns ju två problem:
Skolan och mörkret...
Tycker det är så obehagligt att rida i mörker och tyvärr så tycker jag inte att dessa panlampor lyser upp så jätte bra, och man har ju ingen lust att ha en spotlight i pannan heller
Men det brukar bli 4-6 dagar i veckan.
Men just nu har jag ställt av henne i två veckor från och med i Söndags, för att hon ska få smälta allt vi tränat på dessa månader, och för att vila upp sig och även för att jag tycker att hästarna också ska få lov, både sommar och vinter.
Hej
Jag har en lien fundering
Rider ni era hästar nu under den här årstiden varje dag?
Själv jobbar jag heltid och nu har det bara regnat, blåst och varit svart när jag kommit hem och min häst blir lite stirrig av all blåst så jag rider honom bara tre gånger i veckan nu när det är sådant här väder dvs blött blött regn regn och stormblåst..
Hur gör ni andra?
Jag rider så ofta jag kan, det finns ju två problem:
Skolan och mörkret...
Tycker det är så obehagligt att rida i mörker och tyvärr så tycker jag inte att dessa panlampor lyser upp så jätte bra, och man har ju ingen lust att ha en spotlight i pannan heller
Men det brukar bli 4-6 dagar i veckan.
Men just nu har jag ställt av henne i två veckor från och med i Söndags, för att hon ska få smälta allt vi tränat på dessa månader, och för att vila upp sig och även för att jag tycker att hästarna också ska få lov, både sommar och vinter.