Tender

Trådstartare
vilka bukare kommer man se på ridecamp i år då?
Har ni varit på ridecamp tidigare?

Både gotland&sundsvallare är välkomna att skriva.

jag ska åka på båda! :D:d

Sv: ridecamp

Visst är det ridecamp som är det där en massa instruktörsstudenter från USA kommer och har kurser hela dagar i 3 (?) dagar? Varit i Bökeberg tidigare va?

Trodde det skulle va där i år igen och har planer på att åka dit om nu bara hästarna blir bra!

Var kan jag hitta info om det?

i sundsvall är det 4dagar, dock lite dyrare (medlem 1500kr)
och gotland 3 (medlem 300kr)

Jag måste säga att jag är aningen besviken, för det finns verkligen inte en rad om det på sqha's hemsida! Jag har velat delta i detta, men trodde inte att det skulle bli något eftersom ingen info fanns. Nu är det ju för sent...

Jag måste säga att jag är aningen besviken, för det finns verkligen inte en rad om det på sqha's hemsida! Jag har velat delta i detta, men trodde inte att det skulle bli något eftersom ingen info fanns. Nu är det ju för sent...

OM det inte börjat går det ju alltid höra sig för om plats finns kvar :)
Det är aldrig försent ;)

Men hör av dig till WRG väl :)
Som det ser ut på deras sida så är det inte uppdaterat med om alla har betalt mm, kanske det finns plats om du frågar snällt ;)

Ja, det hade ju varit trevligt, med för sent menar jag mest min egen ekonomi.. Om jag vetat om det hade jag ju lagt undan pengar till det, det kostar ju en slant!

om du inte har råd att transportera hästen dit kanske det finns någon som kan låna ut sin häst? :idea:

Bra tips, men det krävs lite planering när man är en familj. Jag får luska mer tills nästa år helt enkelt.

Jag håller med dej. Har hållt utkik sen i våras och inte hittat nåt.. förräns jag hitta den här tråden och som du säger så är det lite sent nu.

Tycker verkligen de borde ha annonserat lite mer!

Är de inte SQHA som ordnar de längre då eller i och med att de inte skriver nått om det???

jo det är AQHA/SQHA, men som vanligt är det dåligt med annonsering från deras sida. det är bara en gång jag sett det via deras hemsida, och det var för 2 (?) år sedan, och där var det inte lätt att hitta heller.. inte så många anmälda faktiskt. när det har varit i sundsvall så har jag bara fått reda på det via den lokala klubben (3dje gången det ska vara här i sommar)

Lite konstigt nästan, med tanke på att AQHA sponsrar (anntar jag). Vill dom inte ge sina medlemar chansen att få vara med?

Ja, det är underligt, om vi inte vet om det så kan man ju inte anmäla sig! Jag var med för många år sen när det gick på Grevagården, det var superbra och jag vill verkligen få chansen igen. Men nu är vi småbarnsföräldrar och renoverar hus, dvs planering är nyckelordet för att kunna göra något sånt här. Har mailat SQHA om detta, hoppas att det blir bättre till nästa år, särskilt om det nu visar sig att det blir få anmälningar eftersom man inte känner till det.

jo det är AQHA/SQHA, men som vanligt är det dåligt med annonsering från deras sida. det är bara en gång jag sett det via deras hemsida, och det var för 2 (?) år sedan, och där var det inte lätt att hitta heller.. inte så många anmälda faktiskt. när det har varit i sundsvall så har jag bara fått reda på det via den lokala klubben (3dje gången det ska vara här i sommar)

Det är inte SQHA som annordnar detta iår utan det är privat. Det är vår klubb (västernorrland's) som arrangerar detta! :)

För att medverka på ridecamp måste du vara medlem i AQHA/SQHA.
Så SQHA har ändå något finger med i spelet, även om det är WINN/WRG som håller i det.

Ja, oavsett så vore det kanon med lite mer reklam ;)

Hoppas ni får det skoj ni som åker iallafall! :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: elendril
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar