Ride Camp 2007

Sv: Ride Camp 2007

I timrå, AQHA/SQHAs Ride Camp? Det tror jag inte för jag fick svar idag från den ansvarige att det fanns platser kvar och att det bara var att anmäla.

Jag ska också dit! :banana: Skoj att du ska dit, då får man se din snygga häst live ;)

Har jag missförstått eller är inte ride campen inställd?? måste springa och hämta l**y rider...

:confused:

Vilka är "vi" då? någon fler som ska vara med och rida eller tar du bara med dig sällskap?

Blir de kris får du väll sova hos mig ;)

Vilka är "vi" då? någon fler som ska vara med och rida eller tar du bara med dig sällskap?

Blir de kris får du väll sova hos mig ;)

Eventuellt kommer det med en tjej som ska rida också, inte bestämt ännu. Jag hoppas att hon hakar på för annars blir det jobbigt.. Jag känner ingen annan som ska dit :angel: Haha schysst! :D

Jaha, då fattar jag. Jag trodde du menade Ride camp som var på high chaparall.

Är det för alla raser eller bara quarter/paint?

Jaha, då fattar jag. Jag trodde du menade Ride camp som var på high chaparall.

Är det för alla raser eller bara quarter/paint?

Nejnej, det är för alla raser... själv ska jag dit med mitt varmblod...
förra året var de också med kallblodstravare, halvblod, ponnykorssningar... :D men självklart var de quartrar också...

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Fetaost
·
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: Mabuse
·
Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka