riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

Ja det skulle va jätte kul :) Så här är en kund till :D

Ooooohh....! :o Nu blir jag ju alldeles rörd! :love: Eller var det menat som en pik? *försvarsställning*

Hehe... Skäms nästan... :angel: Jag gör mig inte så bra på bild, men är bara tunnhjälmen med så ställer jag upp på nästan vilken sorts fotografering som helst! :) (Okej då, jag ställer upp på precis vilken sorts fotografering som helst...)

Väldigt mycket kvinna? Det där är förtal! :idea: Jag vägrar vara feminin!!! :angel:

Om jag får bestämma så, men det får jag ju inte... *surar*

Nå, Scorpan?

Scorpan skrev:
Har haft en galen ide i många år nu...

En kalender a la "brandmän" fast med våra riddarpojkar istället. Tänk er en rätt *harkel* lättklädd riddare (endast iförd svärd o häst??) ståendes i snön som "Sir December" *ler*

Att få tag på 12 riddare som ställer upp som modeller kommer jag nog inte ha några problem med men... Finns det en marknad?

Tanken var att överskottet givetvis skall gå till något välgörande ändamål :bump:
Om denna kalendern slår ut väl får jag väl göra en fast med kvinnliga riddare till året efter ;)

vad tror ni? Ska jag försöka mig på detta? :o :confused: :d

Ja! Vilken underbar ide! :rofl:
Jag köper minst en! :bow: :angel:

Jag tycker det här med en riddarkalender låter bra!

Jag hade gärna sett Riddare Oddvar (fd. Skånsk björn) lättklädd :)
Men även andra karlar, med eller utan skägg.

Idé på avklädd riddare inpå bara skinnet är att han står bakom en sköld som står lutad mot hans höft? Så man inte ser hela klockspelet... Det bör ju hållas smakligt så att inte bara de mest depraverade TS-entusiasterna som köper kalendern.

Annars så hade jag nog inte haft något emot att ställa upp som lättklädd dam i en damalmenacka, dock tillhör jag ju inget sällskap.... :(

det finns några jugoslaver i st nikolai, de är så galna att de hänger nog på :rofl:
Slavek är rätt söt dessutom :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka