Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tänkte faktiskt vara rätt seriös vad det gällde texterna till bilderna. Berätta vem det är, hur länge han ridit tornerspel och sånt. Fast har itne tänkt allt för mkt på detaljerna ännu
Jag tycker vinsten kunde gå till tex svenska hästens värn eller vad dom nu heter.
Eller till "paardekamp" ett hem för gamla hästar som finns i Holland (extremt välskött ställe).
Kanske till kattkomando syd?????
/Kung Tulle
ps/ Bra ide! Se till att ha snygga riddare bara OBS! Inga skägg för då köper i allafall inte jag kalendern Och deras häst måste ju vara med!!!!! Hästen är ju nästan viktigast!
Hihi jag kommer till Gotland i sommar får se om jag klämer på din gotlänig eller om jag håller mig till min egen Pilimasare. Men till Gotland skall vi!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.