Riddar clinic

A

Askan

Hej på er alla Riddare där ute.. har läst att det är välldigt många som har stort intresse för det här med torne spel, men att det är svårt att komma igång.

Kan inte någon/ några av er Riddare hålla clinick i detta ämne?? det skulle ju vara otroligt bra!!

Finns det någon som vill komma ner till Gränna i sommar eller kanske till hösten ??

Sv: Riddar clinic

Finns en risk att det klassas som reklam men titta på Riddare.nu och se vilket sällskap du har närmast dig och hör sedan med dom. På så vis tror jag att ni kan hålla nere kostnader. Själv kan jag tänka mig hålla i en clinic men har en rätt rejäl resa att åka i s f.

M v h Mia (riddare sedan 17 år)

Hej på er alla Riddare där ute.. har läst att det är välldigt många som har stort intresse för det här med torne spel, men att det är svårt att komma igång.

Kan inte någon/ några av er Riddare hålla clinick i detta ämne?? det skulle ju vara otroligt bra!!

Finns det någon som vill komma ner till Gränna i sommar eller kanske till hösten ??

åk till visningsö den 16-17 augusti då riddare från infensus där

åh, vilken rolig o bra idé! :D
det skulle vara jättekul om det kunde ordnas ngt sådant häromkring.. för oss som inte vet så mkt :angel:

Jo jag har varit där i 3 år snart på Visingsö.. Jag gifte mig faktist där med silver bocken som min riddare på arenan...:p:

Tihi, vad romantiskt det lät! :D Har han en vit springare oxå? :)

Förresten, jag har möjlighet att ha lite "clinic" om någon är intresserad. Bor mellan Uppsala och Gävle, men kan åka en bit om intresse finns. PM:a i så fall. Egen häst är inte ett måste, men det underlättar.

Jag har en riddare som hyr stallplats hos mig. Han har varit ute tidigare och berättat om riddarspel för intresserade. Han kanske är intresserad av att ha en clinic?

Jo jag har varit där i 3 år snart på Visingsö.. Jag gifte mig faktist där med silver bocken som min riddare på arenan...:p:

vad romantiskt :love:
var ni vid kyrkan då? de få gånger jag varit på visingsö har det närmsta en arena varit ett ridhus...

synd att man inte har vägarna förbi nu i augusti.. behöver bli inspirerad :)

japp det borde det vara -vet inte om jamtlandicum är aktiva längre har inte så bra koll på dom tyvärr.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Squie
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar