Pettsson

Trådstartare
Ja, nu är det dags för ett par nya. Mina börjar visst bli lite slitna.

Har tänkt mig ett par beiga, ev. vita. Men nu är det ju så att jag tänkt höra med er vilket märke ni skulle rekomendera, vart man får tag på dessa och pris.

Vad jag kanske borde nämna är att jag åker till Göteborg nu i helgen tom. tors. så då kan man kanske passa på att besöka ngn ridsportbutik där?

Affärer har jga ingen kolla på men jag tycker att pikeur och euro star är de klart bästa. Snygga modeller som sitter bra och håller. Kostar runt 1200:- tror jag.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 941
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 701
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka