Ridbyxor barn

movi

Trådstartare
Har ett 2-årigt barn som går på ridskola och fick ett par ridbyxor och inte dom bästa, hon glider som Bambi på hal is i sadeln. I värsta fall får jag köpa nya, men tycker det är en onödig utgift på nåt hon snabbt växer ur. Finns det att köpa sån där silikon grip som man kan lägga på själv?

Det finns en något som heter sockstop som är till för att sätta på strumpor för att göra halksockor, kan det funka? Jag har inte provat själv.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 160
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 555
Senast: anna_panna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 496
Senast: Ava22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 897
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka