rida på stora vägar?

J

josefineemma

Nu har jag en fråga jag har funderat på länge och jag vet inte riktigt om tråden är rätt placerad. När jag rider räknas jag och hästen som ett fordon & vi ska rida på vägarna. Jag måste passera en rundell när jag ska komma ner till en ridbana med hinder och jag undrar hur jag ska rida i rundellen för att de ska bli rätt? Ska jag rida som bilarna gör eller kan jag rida på något annat sätt för att inte göra bilisterna irriterade?

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: mamman
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 601
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 115
Senast: Juli0a
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 547
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar