Rida i regn

Sv: Rida i regn

Hej, hej. JAg rider med oranga ridbrallor å orange regnjacka från TELIA. Haha passar perfekt. Och så har jag syntetsadel också. Så det är sheta bra!. D e dyng kul å rida i regnet jue :D

KL
Jag gillar också mina rainlegs, jag var på väg att göra nåt liknande med mina gamla regnbyxor men nu behöver jag inte det.
Jackan har jag snott av min son. Han fick den på Arlanda när han jobbade där, mycket bra material.

Rider i bara ridbyxor, dock regnjacka (som jag brukar ha i stallet oavsett). Jag tål vatten ;) Jobbigt om det är kallt när man ska hem och inte har andra byxor med sig bara.
Har ett par regnbyxor som jag tror håller hyfsat tätt, aldrig märkt nåt annat iaf och jackan funkar bra. Everest.

Bästa ridrocken är inhandlad på ÖB för typ 35 kronor. Försvarets regnrock med motveck i ryggen täcker både sadel och hästens rumpa och en bra bit ner på benen, Den har tryckknappar som gör att du kan sätta fast den runt benen också.:idea:

Det är mysigt att rida i regn, men jag har inte regnbyxor - det verkar jobbigt, så regnjacka får räcka för mig. :cool:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 127
Senast: escodobe
·
Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
265
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder. Jag ansvar för utskick av ett nyhetsbrev och tanken är att det ska se lite proffsigt ut (läs: inte allt för...
Svar
12
· Visningar
588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar