Ribersborg i sommar!

Tigertofflan

Trådstartare
Eftersom jag bor så nära så tänkte jag att jag skulle gå ner och fota lite :)
Finns startlistorna klara redan nu så man har ett hum om vem man inte ska missa (Och förövrigt - vem ska man inte missa? :D :angel: )?
Är det någon här från Buke som ska starta?

Sv: Ribersborg i sommar!

Startlistorna lär dröja till samma vecka som tävlingen är.

Jag ska dit & jobba.

Jag ska dit & jobba.[/QUOTE]

Inte grooma väl ;)... om EW sköter sej i helgen alltså... det är väl det som gäller? eller har jag fel...

då ses vi två gånger i maj - :banana::D:banana::D

Nä, inte grooma. Mer finjobba. ;) Men ja, EW vill rida där.

Känns lite creapy att åka till Ribban, har ju inte varit där sen -06...förhoppningsvis blir det trevligare den här gången.. :cool:

Ja det gör vi! Är väl bara 3 veckor mellan Gärds & Ribban. :banana:

Nä, inte grooma. Mer finjobba. ;) Men ja, EW vill rida där.

Känns lite creapy att åka till Ribban, har ju inte varit där sen -06...förhoppningsvis blir det trevligare den här gången.. :cool:

Ja det får vi verkligen hoppas!

Jag håller en tumme för E i helgen så hon får rida där! Jag är såå sugen på att åka ner...
Visst är det sista helgen i maj? Jag har opponering på min uppsats på måndagen efter så det kan nog bli lite knivigt om jag vill vara väl förberedd till dess tyvärr :(

Eventuellt ska Mister Pooh debutera *** där, men inget hundra-bestämt än.

Eventuellt ska Mister Pooh debutera *** där, men inget hundra-bestämt än.

OOHH! Jag kanske ska ta mig ner i alla fall nu när det går en vecka innan jag trodde?

Fast jag vet ju hur det gick sist det var Nelle+Pooh+Mister+tävling :o

Aj, aj, aj vad taggarna var vassa :rofl:

OOHH! Jag kanske ska ta mig ner i alla fall nu när det går en vecka innan jag trodde?

Fast jag vet ju hur det gick sist det var Nelle+Pooh+Mister+tävling :o

Aj, aj, aj vad taggarna var vassa :rofl:

Kära vän! Det är lätt avhjälpt...:angel:
  • Numero Uno...Håll tassarna borta från den rosa skumpan!
  • Numero due...Håll tassarna borta från den rosa skumpan!
  • Numero tres...Håll för guds skull tassarna borta från den rosa skumpan! Den är tillägnad Pooh och ingen annan....
:rofl::rofl:

vad kul, det verkat ju vara endel som ska dit!
Absolut ska jag dit och titta, så ser ni en allmänt yr människa snurra omkring med
en svart/rosa barnvagn får ni komma fram o hälsa! :D

mia

Kära vän! Det är lätt avhjälpt...:angel:
  • Numero Uno...Håll tassarna borta från den rosa skumpan!
  • Numero due...Håll tassarna borta från den rosa skumpan!
  • Numero tres...Håll för guds skull tassarna borta från den rosa skumpan! Den är tillägnad Pooh och ingen annan....
:rofl::rofl:

:d ........

Mister Pooh är på väg till Sverige tillsammans med stallkompisen Olivia och båda ska starta. Så alla som ska vara publik; fota gärna lille Mister. Jag lär inte kunna springa bredvid och ta kort när han hoppar alla hinder. (då skvimpar den rosa skumpan ur flaskan!)

Senast ändrad:

Du får stationera ut bukare över hela banan så att du inte missar ett enda hinder! :idea:

(Själv vet jag inte om jag ska dit, men har en känsla av att det var något annat jag skulle då.. hm :confused: )

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
733
Senast: Badger
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka