Rhodos eller Kreta?

Var på Rhodos i början på oktober förra året (12-22 eller nåt liknande). Av 10 dagar hade vi två dagar med regn och åska (då man inte ville vara ute). Eftersom vi var där så många dagar spelade det ingen roll för oss, men såg några som var där endast fem dagar och då är två dagar bort rätt mycket.

Vi kan tänka oss åka dit (eller tex Kreta) i slutet september/början oktober (hellre lite tidigare än sist just pga risk för sämre väder).

Följer och letar tips!
Vill också åka, månadsskiftet sept/okt till värmen men helst så kort flygresa som möjligt:)

Jag var på mallorca första veckan i oktober förra året med halvbra väder. Året innan dess var vi i Turkiet (alanya) tredje veckan i oktober och hade en toppenvecka med enbart sol och fantastisk temperatur i vattnet. Jag skulle välja Turkiet eller cypern om jag ska åka i oktober igen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka