I
isse
Ordet är fritt!
Positivt, negativt jag vill höra allt.
Positivt, negativt jag vill höra allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både ja och nej. Håren är korta och envisa och äter sig in överallt, men å andra sidan fäller den inte så ofta per år.Tack så jätte mycket för det svaret!
Hårar dom mycket? Visst alla hundar hårar men är det jätte mycket?
Nej, det ska den inte vara. Mina går bra ihop med familjens katter t ex men jagar ju gärna främmande katter utomhus Dock gör de ju inget om de mot förmodan skulle få tag i kattenAggressiva mot andra djur?
De är väldigt lättlärda men tänker mkt själv och kan vara något svåra att motivera. Dock finns det inte mången RR som säger nej till mat och godisMånga säger att dom är ganska svåra med just dressyren och då undrar jag hur folk gör för att bli mer intressanta för hunden än omgivningen?
Är ridgebacken en frisk ras?Har dom mycket sjukdomar, allergier mm?
Vill veta allt
Tack men det var just det jag läste.... tänkte kolla med er här vad ni har för erfarenheter, om det stämmer..?
*Hur är dom att ha med på te.x ridtur, drar dom iväg efter fåglar och harar osv?
*Läste i någon tråd om att de var kamphundar?? Är de verkligen det eller var det svammel?? de två jag mött i verkliga livet har varit snälla. Kan de bli aggresiva lätt?
Vad inehållsrika och bra svar!