Resväska på Coop

BernT

Trådstartare
Behöver köpa en stor hård resväska och gick förbi en svart som jag tyckte var fin på Coop. Någon som har resväska därifrån? Håller de? Den var inte särskilt dyr, typ 800 kanske för största. Fattar ju att den inte är lika i kvalité som typ Rimowa men är ju lite prisskillnad också. Ska inte flyga med den utan bara ha med på långresa med bil så den kommer ju inte utsättas för allt för mkt tänker jag.
 
Behöver köpa en stor hård resväska och gick förbi en svart som jag tyckte var fin på Coop. Någon som har resväska därifrån? Håller de? Den var inte särskilt dyr, typ 800 kanske för största. Fattar ju att den inte är lika i kvalité som typ Rimowa men är ju lite prisskillnad också. Ska inte flyga med den utan bara ha med på långresa med bil så den kommer ju inte utsättas för allt för mkt tänker jag.
Jag har köpt någon handbagageväska från Coop. Helt okej!
 
En hård modell? Ingen kärvande dragkedja eller så? Är hjulen bra?
Jag köpte en mjuk modell. Inga problem än, men inte då mycket använd. Har bara billiga resväskor och hjulen är nog inte så av så hög kvalitet. Man får helt klart vad man betalar för. Men ska du inte dra den långa sträckor, utan främst ha med den i bilen så tror jag absolut att en sån duger. Tips är dock att avvakta på att dom reas ut om du inte behöver den nu, det gör mitt Coop några gånger per år, då kostar den största modellen typ 400-500kr. Det kommer nämligen nya färger några gånger om året.
 
Behöver köpa en stor hård resväska och gick förbi en svart som jag tyckte var fin på Coop. Någon som har resväska därifrån? Håller de? Den var inte särskilt dyr, typ 800 kanske för största. Fattar ju att den inte är lika i kvalité som typ Rimowa men är ju lite prisskillnad också. Ska inte flyga med den utan bara ha med på långresa med bil så den kommer ju inte utsättas för allt för mkt tänker jag.
Om du inte ska flyga, eller gå och dra den på hjulen låga sträckor hade jag absolut kunnat köpa en billig. Dock tror jag inte att jag har någon från Coop, men haft några andra billiga tidigare.
Nu har jag lite dyrare då jag är jag åker ofta flyger långt med byte.
 
Jag har en resväska av märket Cavalet. Jag vet inte om Coop säljer den, men jag misstänker det eftersom jag har sett väskor av samma märke på ICA Maxi.
Jag använder min mest under tågresor, och den funkar alldeles utmärkt. Den är ofta väldigt välpackad (:o) men jag har ändå inte fått några problem med dragkedjor eller så. Så är det en Cavalet du har sett så kan jag bara ge tummen upp. :)
 
Jag har en stor Cavalet från Coop som släpats runt på många ställen och flugit flera gånget. Den har varit väldigt välpackad och utsatts för omild behandling men allt har hållit och den är min favoritväska.
 
Jag har Coops väskor
De har fått utstå mil av asfalt och grusväg och ser fräscha ut fortfarande
Den äldsta behöver jag byta hjul på men den har rullat många år nu
 
Och jag har också en cavalet, men visste inte att de såldes på Coop och Ica.
Den har verkligen varit bra och tålig. Vet inte hur många långresor med byte den varit med om nu...
 
Jag har en stor hård från Coop och älskar den. Den har varit med på flera resor där den åkt in och ut ur bagageutrymmen massor av gånger och den står pall. Den är dessutom väldigt snygg :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 215
Senast: Trasten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 984
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 379
Senast: Calmiche
·
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 685
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp