B
Binsan
Hej! När jag ska gå in på trossnäs hemsida så står det bara your computer doesn't support Java så jag kan inte ta reda på resultaten! Nån som vet, eller red själv? skulle ha startat med hade lite ofräsch häst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tant agda skrev:jag får inte heller resultaten å funka.....men på min funkar deras sida bara med Internet Explorer.....
vilken klass skulle du ha ridit?
jag red iaf JSM:et.....
Christoffer Forsberg å Grafman vann JSM, Hannes Melin/Mustang Msv A för ponny
tant agda skrev:hade massor med tidsfel.....han drog av en sko nånstans mellan hinder 3 och 5 skulle jag tro, men ärlig som han är sprang han vidare men smög lixom fram, särskilt på alla uthopp å de va de ganska gott om. men jag e jättenöjd iaf
i hoppningen fick vi ett nedslag, helt mitt fel eftersom jag kom ur trekombinationen med noll koll och det satans lilla räcket kom väldigt fort
Therese_Zipp skrev:Hej
japp han vann ändå.. han fick 32,1 i dressyren och inga tidsfel i terrängen trost stopp och efter en felfri hoppning vann han med 0,8 straff
Murray skrev:Va duktiga nu är!! Super ändå för att vara första *, otur med skon bara.
Sigge är sämre, sparkat sig på andra benet också , så det blir till kliniken imorgon. Numera går han med rejäla skydd i hagen(själva skyddet kan man ha i terrängen), men det här har "inbyggda" boots , så nu jäklar ska han varken kunna sparka eller trampa sig med brodd.