resultat i Trossnäs

B

Binsan

Hej! När jag ska gå in på trossnäs hemsida så står det bara your computer doesn't support Java så jag kan inte ta reda på resultaten! Nån som vet, eller red själv? skulle ha startat med hade lite ofräsch häst... :( :(

Sv: resultat i Trossnäs

jag får inte heller resultaten å funka.....men på min funkar deras sida bara med Internet Explorer.....

vilken klass skulle du ha ridit?
jag red iaf JSM:et.....
Christoffer Forsberg å Grafman vann JSM, Hannes Melin/Mustang Msv A för ponny

hittade den innan men det går inte att få fram resultaten..
verkar som det är en excel fil spm är sparad som HTML rakt av med tanke på flikar mm.

måste säga det är en riktigt dålig hemsida.. tyvärr.
är så onödigt att hitta på en massa lull lull och java och grejer.

själv försöker jag tänka på att det finns folk som sitter på modem så det är dumt att ha för mycket saker.. så enkelt som möjligt.

Elin, hur gick det?! :bump: :bump:

Jag har sett resultaten i dressyren och terrängen, vad hände i terrängen?
Hoppningen? :)

tant agda skrev:
jag får inte heller resultaten å funka.....men på min funkar deras sida bara med Internet Explorer.....

vilken klass skulle du ha ridit?
jag red iaf JSM:et.....
Christoffer Forsberg å Grafman vann JSM, Hannes Melin/Mustang Msv A för ponny

Har hört att Hannes fick stopp på vattnet, vann han ändå? :eek:

hade massor med tidsfel.....han drog av en sko nånstans mellan hinder 3 och 5 skulle jag tro, men ärlig som han är sprang han vidare men smög lixom fram, särskilt på alla uthopp å de va de ganska gott om. men jag e jättenöjd iaf :bump:
i hoppningen fick vi ett nedslag, helt mitt fel eftersom jag kom ur trekombinationen med noll koll och det satans lilla räcket kom väldigt fort :mad: :D

kan stämma, men han hade 32 i dressyren så han hade väl råd med de....

Hej

japp han vann ändå.. han fick 32,1 i dressyren och inga tidsfel i terrängen trost stopp och efter en felfri hoppning vann han med 0,8 straff

tant agda skrev:
hade massor med tidsfel.....han drog av en sko nånstans mellan hinder 3 och 5 skulle jag tro, men ärlig som han är sprang han vidare men smög lixom fram, särskilt på alla uthopp å de va de ganska gott om. men jag e jättenöjd iaf :bump:
i hoppningen fick vi ett nedslag, helt mitt fel eftersom jag kom ur trekombinationen med noll koll och det satans lilla räcket kom väldigt fort :mad: :D

Va duktiga nu är!! Super ändå för att vara första *, otur med skon bara.

Sigge är sämre, sparkat sig på andra benet också :crazy: , så det blir till kliniken imorgon. Numera går han med rejäla skydd i hagen(själva skyddet kan man ha i terrängen), men det här har "inbyggda" boots :D , så nu jäklar ska han varken kunna sparka eller trampa sig med brodd.

Therese_Zipp skrev:
Hej

japp han vann ändå.. han fick 32,1 i dressyren och inga tidsfel i terrängen trost stopp och efter en felfri hoppning vann han med 0,8 straff

Juste ja, hörde att han fick så bra dressyr. Verkar liiite konstigt (hade inte dom efter runt 49, eller :crazy: ). Ja jäklar, ett stopp o vinner med 0,8. Rackarns tur.

Murray skrev:
Va duktiga nu är!! Super ändå för att vara första *, otur med skon bara.

Sigge är sämre, sparkat sig på andra benet också :crazy: , så det blir till kliniken imorgon. Numera går han med rejäla skydd i hagen(själva skyddet kan man ha i terrängen), men det här har "inbyggda" boots :D , så nu jäklar ska han varken kunna sparka eller trampa sig med brodd.

ja, det kändes kalasbra att vi kom runt nolla på hinder och trots att han inte hoppade optimalt kunde jag följa min plan och rida som vi hade tänkt och han var inte helt slut efter de 3,5 :eek: kilometrarna heller :D

Såg dig på några hinder, jag tyckte det såg jätte bra ut...

ja, Grattis! :bump:

såg ju dej på prisutdelningen, men fattade inte att det var du :o
var väl för koncentrerad på min hoppning.....:D

Jag såg dig på 3an och den gula lådan, de två hinderna innan vatten + vattnet..

tack...fattade inte att det var du förren någon skrev elin och då fattade jag att det var du som jag såg :angel:

Vad hände med dig i dressyren då?? Du som brukar ha bländande poäng jämt :confused:

Grattis till debuten!!! Kändes det bra ?(förutom den tappade skon då) och vad blir det härnäst?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 942
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: Lavinia
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod