Resultat från Världscupen i Geneve

E

Embla7

Surt sa räven. jag missade tv-sändningen från värlscupen idag. Någon som vet hur det gick idag, vem vann, hur gick det för de svenske? Hittar inte resultaten på ridsport.se och jag kan inte franska.... Help me kära bukefalosare!

Sv: Resultat från Världscupen i Geneve

åh gjorde jag med såklart, visste att jag skulle gör det, var i stallet då

Franska?

Det är väl åtminstånde schweiziska ? Eller vad de nu snackar i Schweiz?! :D

Sorbe skrev:
Franska?

Det är väl åtminstånde schweiziska ? Eller vad de nu snackar i Schweiz?! :D

Scheiwiska :D Är det något alldelles nytt språk :rofl:
Dom snackar franska, tyska och italienska. Men jag tror hemsidan var på franska...

Oavsett vad så är det ju PISSENKELT att hitta resultaten på hemsidan.

Det står ju "Résultats", svårt att gissa vad som gömmer sig på den sidan va?! :smirk:

Sorbe skrev:
Oavsett vad så är det ju PISSENKELT att hitta resultaten på hemsidan.

Det står ju "Résultats", svårt att gissa vad som gömmer sig på den sidan va?! :smirk:

Haha, jag erkänner, jag bemödade mig inte ens att öppna hemsidan när jag såg att den var på Franska....:angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 134
Senast: tott
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 597
Senast: ako
·
Hoppning Hej. Min gamla tävlingshäst skadade sig för ett par år sedan och har nu fått gå i avel istället. Hon hade en avkomma som 4-åring som...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: EnPerson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur