Resultat från avkomma utomlands

EnPerson

Trådstartare
Hej.
Jag har ett sto som har en avkomma, som enligt ägarna har placeringar i 150 i Spanien. Hästen är dock svenskfödd och var svenskägd även när den tävlade med den spanska ryttaren. Är det ngn som vet var man kan söka resultat från spanska tävlingar?

Sv: Resultat från avkomma utomlands

Antar att du provat att googla hästens namn om inte gör det.
Annars får du nog leta upp spaniens ridsportsförbund och maila dem, borde gå att hitta via fei s hemsida tror jag.
Har dock inte så goda erfarenheter av att verkligen få svar från utländska förbund i jakt på resultat men har aldrig försökt med Spanien borde ju inte vara något jätteförbund så de är kanske bra att ha att göra med.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 385
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 279
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka