Resulatat från HJOKO!

Gordon

Trådstartare
Tjenix.
Vad fort denna helg gått. Imorgon är sista dagen på hjo. Red Polebendingen och blev 5a. jätte nöjd. Imorgon ska jag rida Barrelrace och första gången på team penning. Spännande..
Hoppas de blir bättre väder. ha de, alla ni som sitter här och inte kan komma med.:banana::bump:

Sv: Resulatat från HJOKO!

Kul att det gått bra!!! Håller tummarna för dig imorgon:bump:!
Finns resultaten någonstans på nätet????

Grattis o lycka till idag:bow:...
:crazy:lite sent kanske, för du är väll där nu...

Jag har också varit på Hjo Ko och tävlat, här är mina resultat:

Versitale Horse youth: 2:a
W. Horsemanship youth: 3:a
Trail youth: 2:a
Ranch Trail: 1:a
:banana:

grattis till er båda!
jag kunde tyvärr inte åka upp och kolla jobbar hela helgen, men det är nog lika bra det :love: man blir ju så sugen på att tävla själv när man ser alla andra!
åå då måste jag fråga dig Gordon på vilken tid red du polebendingen?
och en annan liten fråga vad har du för någon häst när du tävlar i dessa grenar?

Grattis allihopa.. Glad att ni stod ut trots det tråkiga vädret :)

Många grattiskramar Fia...det var verkligen en lyckad helg:bow:

Gordon! Hur gick det på söndagen?

*kl*

Det var väll en trevlig helg i allt från regn till solsken på Hjo Ko! Vi kan ju glömma att det var dåligt organiserat... ;)

Dom räknade ut att jag kom 8:a i Last Man Standingen sedan fick jag 1 träff i Dummy Tyingen på hästen jag lånade...
Så bra gick det för mig ^^ Det var rätt roligt att bara vara med!! :)

Hoppas man kan se alla resultat någonstans sedan, någon som tog kort? :d

MVH Malin!

grattis till er båda!
jag kunde tyvärr inte åka upp och kolla jobbar hela helgen, men det är nog lika bra det :love: man blir ju så sugen på att tävla själv när man ser alla andra!
åå då måste jag fråga dig Gordon på vilken tid red du polebendingen?
och en annan liten fråga vad har du för någon häst när du tävlar i dessa grenar?

tjenix. Jo jag har min coola criollo från Argentina.
Jag jobbar på en hemsida så får ni se mer sen.
Jag hade ingen där som tog kort.Tyvärr.

Tjenix Gordon! Är du nöjd? :D

Nja, man får väl inte klaga allt för mkt men vi hade ju inte behövd mejat ner tunnan för här går jag nu och haltar och världens J:devil: svullna knä. Blod utjutning (?STAVNINGEN HMM) jag är nöjd med fredagen iallafall. sen var de ju roligt att prova team penningen. några av gubbarna var imponerad av min lille kille.
Med tanke på att jag inte tränar för någon eller aldrig varit och tränat på kor så får jag vara nöjd.
Men criollon är ju en Boskapshäst i Argentina.:love:

aj som tusan! >.< Sånt är inte kul alls... fyyyyy... Lite kaffe som plåster på såren?

Skönt att kosseklasserna gick bra iaf :D Och du har ju inte lite skinn på näsan.. hade Aldrig vågat... ^^

*startar helt klart GordonFanClub - Bravest Lady in town"

aj som tusan! >.< Sånt är inte kul alls... fyyyyy... Lite kaffe som plåster på såren?

Skönt att kosseklasserna gick bra iaf :D Och du har ju inte lite skinn på näsan.. hade Aldrig vågat... ^^

*startar helt klart GordonFanClub - Bravest Lady in town"

JAA! Du är väl för go.:rofl:

Tjena Gordon ! :)

Jag fick med dig på 2 foton. Inte så jättebra kvalitet men jag hade inte min "riktiga" kamera med mig. Men det syns ju i alla fall att du hade bra fart.

http://hem.passagen.se/lenasblommor/DSCF1790a.JPG

http://hem.passagen.se/lenasblommor/DSCF1797a.JPG

Tjenix.Jo farten var de väl inte så fel på men de var ju där på ena bilden som jag slog i knät så jäkligt. Ajajaj stackars mig:rofl::rofl::rofl:.
De var väl fina kort. De är inte så lätt de är ju en bit bort. Jag har inte fixat korten på de nya criollona vi hämtat. Men nu är dom hemma hos sina nya ägare. Hoppas de blir väldigt bra. Dom var såå fina. Ska försöka fixa korten snart.

Jättehärliga bilder! Vilken Power grabben har!

Ja! Jag älskar verkligen den där grabben han är såå mysig och cool liksom. Vi får se hur den andra blir nästa år. Har förhoppningsvis stoet och den nya valacken att tävla med då. Eventuellt.Om jag hinner med så många hästar. All går om man vill och visst VILL jag men familjen vill ju ha mig i närheten oxå.:bump::p

tjadu... behöver du nån som håller i barnens koppel eller hästarna så vet du var du hittar en frivillig ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 512
Senast: MimmiNO
·
Ridning Hejsan! Jag rider på ridskola just nu som jag trivs väldigt bra på. Finns vissa hästar jag klickar med direkt och som jag får en jätte...
Svar
2
· Visningar
1 573
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka