Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det här!!!Jag tänker mest att viruset är kvar i stor omfattning och kommer att följa mina egna restriktioner ett tag till. Ser inte samma fantastiska utveckling som verkar sprida sig till alla politiker utan ser istället hur olika verksamheter går på knäna av smittspridningens effekter i sjukfrånvaro.
Vabuari menar du :PHär kommer det inte hända annat än att fortsätta jobba, vara hemma och veckohandla på udda tider. Mig veterligen kommer det fortvarande vara februari.
Som trippelvaccinerad och efter att ha genomgått infektionen så ska jag definitivt gå på aw utan att skämmas det minsta.Alltså det här!!!
Kan inte gilla ditt inlägg mer än en gång tyvärr, men det behöver lyftas!
Bara för att restriktionerna lyftes så innebär det inte att pandemin har försvunnit!! Så nej, inget krogbesök för mig, ingen aw, ingen shopping, inget annat än det jag gör nu. Beställer det jag kan på nätet, handlar mat i butik, går på läkarbesök, träffar få och åker till jobbet.
Synd att vuxna inte kan praoa en dag på någons jobb. Vi skulle behöva visa hur det ser ut tex i sjukvården just nu... så kanske det inte är så mycket springandes till allt för att restriktionerna släpps.