Restaurangtips Malmö

aiquen

Trådstartare
Jag kommer att befinna mig i Malmö i helgen och vill gå ut och äta, men vart ska man gå? Det är två kockar med i sällskapet så gärna någonstans där även kräsna typer kan tycka att det är bra mat :D, men ändå inte FÖR dyrt. En av kockarna hade gärna gått till Sav, men det känns lite väl dyrt med dryckespaket och allt (kanske fullbokat dessutom).

Inte typ sushi (:() eller helt vegetariskt, men annars är vi öppna för det mesta.

Har ni några tips?

Occo är lite annorlunda och mysigt, de har libanesiskt i en Tusen och en natt-miljö.

Kin Long är också i en egen katergori, men tveksamt om de har bord till helgen. Överlag är det så, boka bord för att vara säkra.

Occo är lite annorlunda och mysigt, de har libanesiskt i en Tusen och en natt-miljö.

Kin Long är också i en egen katergori, men tveksamt om de har bord till helgen. Överlag är det så, boka bord för att vara säkra.

Tack, ska kolla upp dem. :)

Jsg taggar min matguru @VLMF :D

Haha, jag tänkte faktiskt slänga ut frågan i mattråden, men kom fram till att det nog var för OT. Men @VLMF får gärna hitta hit. :D

@Monstrea jag gillar verkligen konceptet på B.A.R. och maten är jättegod, men sista gången jag var där så fick jag så himla liiite mat. Åt förrätt och huvudrätt och blev långt ifrån mätt. Tråkigt.

Ledsen för sent svar, har inte varit aktiv på några dagar. Bastard skulle varit mitt första tips. Andra tipset är Lyran matbar, fantastiskt gott! Kvarteret Åkern kan ni också kolla upp. Själv ska jag äta på Bloom in the Park på lördag :D

Jag kommer att befinna mig i Malmö i helgen och vill gå ut och äta, men vart ska man gå? Det är två kockar med i sällskapet så gärna någonstans där även kräsna typer kan tycka att det är bra mat :D, men ändå inte FÖR dyrt. En av kockarna hade gärna gått till Sav, men det känns lite väl dyrt med dryckespaket och allt (kanske fullbokat dessutom).

Inte typ sushi (:() eller helt vegetariskt, men annars är vi öppna för det mesta.

Har ni några tips?
Lemongrass är värt ett besök!

Plockepinn var mitt favoritställe ,har inte varit där på länge så jag vet inte om det håller klassen fortfarande

Bastard måste man boka 1-2 månader i förväg på helgen.
Tareq Taylors Kockeriet har börjat med kvällsöppet, rekommenderas.
Occo är jag inte så imponerad av tycker maten var som på Laziza fast 3 gånger så dyr.
Vill man ha kött är Monster i Västra Hamnen bra.

Ja, alltså vad maten anbelangar kan det absolut vara så, men vad gäller servicen måste nog alla närvarande vara av samma åsikt. Suger.
Och jag har alltid blivit väl omhändertagen där. Har aldrig heller hört nån annan klaga på servicen i bekantskapskretsen. Äter där ganska ofta då vi bor på Davidshall.

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 880
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?