reservdelar DUPLO?

Jag vet att genom legos kundtjänst kan man iaf få bitar som fattas när man har köpt byggsatser. Vi har nämligen haft oturen att det har fattats någon bit till lego friends och det har inte varit några problem. Sannolikheten kanske därför är stor att det även går att få tag på ny propeller?

Jag har hört att det finns någon sida där man kan beställa reservdelar i alla fall till lego. Tyvärr vet jag inte mer än så, men googla så kanske du hittar.

Jag vet att genom legos kundtjänst kan man iaf få bitar som fattas när man har köpt byggsatser. Vi har nämligen haft oturen att det har fattats någon bit till lego friends och det har inte varit några problem. Sannolikheten kanske därför är stor att det även går att få tag på ny propeller?

Tack :)
Då finns det hopp!

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 001
Senast: Dunet
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 623
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Tjatter Ja vart finns det någonstans? Alltså där man får plocka jordgubbarna själv och sen köpa med sig dem hem.
Svar
18
· Visningar
961
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur