MiaMaria
Trådstartare
För två månader sedan fastnade min 1 åring i elrepet och fick en senskada. Nu är det snart dags att släppa ut henne igen och jag funderar för fullt på hur vi ska lösa stängselfrågan. Jag är så nervös att något liknande ska hända igen, men vet samtidigt inte hur vi ska göra om vi inte har elrep och i vilket fall tar det tid att byta allt om vi skulle hitta en bättre lösning.
Hörde av någon att det finns någon typ av knivar man kan montera på elrepen som skär av tråden om den belastas. Har aldrig hört talas om det tidigare. Jag var på Granngården idag, och där kände de till produkten men inte vem som marknadsför eller säljer den. Någon som vet? Någon som använt produkten? Vad är din erfarenhet isåfall?
Hörde av någon att det finns någon typ av knivar man kan montera på elrepen som skär av tråden om den belastas. Har aldrig hört talas om det tidigare. Jag var på Granngården idag, och där kände de till produkten men inte vem som marknadsför eller säljer den. Någon som vet? Någon som använt produkten? Vad är din erfarenhet isåfall?