Gnist

Trådstartare
Stackaren blev borstad, kloklippt, badad och ännu mer borstad idag :D
Hon fäller som en mammut för tillfället, så nu får sädasärlor och starar en hel del bomaterial :)

Vic1.jpg

Mattes lilla knähund :love:

Sv: Ren & fin

Fäller mamutar...? (FINNS det mamutar?!) :D

Jättesöööööööt vovve!!! :love:

Vilken goklimp:love:

förstår om det finns päls nog till en hel arme med fåglar, hade en långhårig schäfer förut, det var tussar nog för att göra en mammut i hörnen.:D

Men inte tror jag väl att en så söt hund kan lossa några mammutar heller...:angel:
Då ska du se hur det ser ut här hemma, här har vi ullskodda golv, bord, soffor, kläder, skor osv... Båda mina två ligister tappar all sin päls nu tror jag, den ene i svart och den andra i grått så vi har färgskillnader i hörnen iaf..:D Han är en hoffe med flera kilo(känns som det i alla fall) hår och hon är en vitälg-/jämthund som bara är hälften så stor men har samma hårmängd men kortare..:crazy:
Åh vad jag älskar våren!!!!!!:banana: :bump: :bow: :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama