inaa
Trådstartare
Det låter hoppfullt! Jag ska fortsätta som nu: ta ett steg i taget och se var jag hamnar. Jag tog MC-kort härom året på det sättet... Man vet aldrig var man hamnar. Vem vet, jag kanske springer in i någon som behöver precis det jag kan ge !Jag blev medryttare till en fantastisk häst som lärde mig massor. Jag red nästan 15 år under min uppväxt men bara på ridskola och det var inte den bästa ridskolan. Jag lärde mig aldrig rida en häst i form ordentligt. Sen efter 20 års uppehåll från ridningen började jag rida igen. På ridskola. Efter 1 år kände jag att jag ville rida mer och precis som du få en relation till en häst och verkligen lära känna den. Så jag letade efter medryttarhäst. När jag svarade på annonsen så skrev jag ärligt om mig själv och att jag bara ridit på ridskola men att jag gärna vill lära mig mer. Jag fick komma och provrida och sen fick jag bli medryttare. Jag lärde mig enormt mycket även om jag inte var tillräckligt duktig för att matcha hästen eller rida den optimalt hela tiden. Men alla letar inte efter en tävlingsryttare till sin häst. För rätt många är prio 1 att det är en vuxen ansvarsfull person som är lätt att samarbeta med och som kan rida tillräckligt bra. T.ex. så var den jag var medryttare på en nyligen pensionerad tävlingshäst som skulle få ta det lite lugnare och då passade jag bra. Visa att du vet dina begränsningar och att du vill lära dig.