MoQ

Trådstartare
Har äntligen fått tag i en bra begagnad boogie hästtransport.Det blev en Reko-01,mkt lite använd och i kanonskick!!!
Känns skönt efter att ha tittat på 2 beg Boj som har agts vara i kanonskick och sedan visats sig vara vrak.
Så nu är jag nöjd!!!!!!!!!!!!

Det låter bra. en i mitt stall har en reko som alla andra i stallet brukar hyra och vi är toppennöjda!
Hur mycket betalade du??

Tack!
Ja,jag tycker att jag har gjort ett fynd.36000:- gav jag och då ska den servas innan besiktningen i höst,så jag är helt nöjd med mitt köp.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
582
Senast: MJLee
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 483
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 954
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka